דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד סקרים משפרים עסקים 

מאת    [ 19/10/2010 ]

מילים במאמר: 337   [ נצפה 2531 פעמים ]

 

 

במאמר זה אציג 3 דוגמאות הממחישות את השימושים השונים שיש לביצוע סקרים עבור גופים עסקיים ופרטיים כאחד.

מקרה 1- חברת מהמובילות בישראל בתחום השירותים לארגונים

מטרה: הסקר התמקד בעמדות של הלקוחות האסטרגיים והגדולים של החברה, תוך בירור של  כוונות נטישה בקרב הלקוחות.

שיטה- ביצוע סקר אינטרנטי.

תוצאות הסקר- הסקר חשף שני ממצאים עיקריים. האחד , לקוחות החברה אינם תופסים את השרות הניתן להם על ידי החברה כשרות בעל בידול ביחס למתחרים. השני, יש כוונות נטישה בקרב של כ- 15% מלקוחות החברה. הממצאים הינם משמעותיים ביותר הן לטווח הקצר באמצעות נקיטת פעולות לשימור הלקוחות הקיימים ולטווח הארוך, נקיטת פעולות לצורך בידול באמצעות המוצרים השונים והשרות.

מקרה2- חברה בעלת אתר אינטרנט אשר מציע שירות מכירה ותיווך בין מוכרים וקונים

המטרה- מציאת דרכים להגברת הפעילות העסקית של האתר.

שיטה- ביצוע סקר טלפוני בקרב לקוחות אשר נרשמו לאתרים מתחרים. ובדיקת התכנות לשרות חדש שיציע האתר.

תוצאות הסקר- הסקר חשף שתי תוצאות משמעותיות. האחד, הקהל הפוטנציאלי אינו מכיר את האתר המדובר. לא רק זאת, הוא תופס את המתחרים כאתרים אשר יכולים להניב לו תוצאות.  במילים אחרות באסטרטגיה הקיימת יהיה קשה מאוד להתחרות. השני, הלקוחות, באופן גורף נענו בחיוב לשרות החדש שאותו יציע האתר. עקב כך שינתה החברה את האסטרטגיה העסקית ב- 180 מעלות והחלה להציע את השרות החדש בהצלחה מרובה.

 

מקרה 3 -חברה שפיתחה מוצר טכנולוגי שאמור להעצים את חווית הקניה ומיועד לחנויות ורשתות קמעונאיות

המטרה- עמדות של אוכלוסיית היעד ומה היא התכנות הקניה של המוצר

שיטה- סקר טלפוני בקרב לקוחות פוטנציאלים ( סקר התכנות מוצר/שרות)

תוצאות הסקר- לאחר ביצוע של כמה עשרות של סקרים נחה על שולחננו תשובה ברורה. המוצר מעניין 70% מאוכלוסיית היעד. ו- 70% מתוכם היו מוכנים לקבוע פגישה בו במקום כדי לקבל פרטים נוספים. כיום החברה מתחילה בהצלחה מרובה את צעדיה הראשונים בשיווק המוצר ועומדת לחתום עיסקה גדול עם רשת קמעונאית.

 

נשמח אם תפנו אלינו לקבלת מידע נוסף על השירותים שאנו מציעים

0732209603 סיגל, מנהלת קשרי לקוחות

www.westwind.co.il

 

אורן אדלר הינו יועץ ארגוני ומנכ"ל חברת Westwind-global אשר מתמחה בייעוץ ארגוני, הדרכה תכנון וניהול תהליכי הערכת עובדים, משוב 360 וסקר ארגוני באמצעות פלטפורמות ממוחשבות. אני מאמין שתהליך הערכת עובדים הוא אחד הכלים הניהוליים החשובים ביותר, ומשוב הינו כלי עוצמתי בידי המנהל. שמנו לנו למטרה להפוך את המשוב ואת תהליך הערכת עובדים לכלים פשוטים לשימוש וזמינים לכל מנהל וארגון. כתבו אלי ל- oadler@westwind-global.com | אתר: www.westwind.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב